شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
حجت الاسلام سید علی دانشور

حوزه/ به همت یک طلبه شیرازی، مسائل عفاف و حجاب و تحلیل ابعاد فکری بزرگان دین در این فضا تبیین می گردد.

حجت الاسلام سید علی دانشور، از روحانیون فعال شیرازی در فضای مجازی، در گفتگو با خبرگزاری«حوزه»در فارس گفت: با توجه به اینکه فضای مجازی امروزه وسیله ای ارتباطی بین مردم می باشد و همچنین دشمن قسم خورده این نظام اسلامی مرزهای عفاف و حیای اجتماعی را در این فضا نشانه گرفته، باید تدابیری برای هدایت و معرفی مسائل مربوط به عفاف و حجاب در فضای مجازی اندیشه شود.

این فعال فضای مجازی، افزود: در همین راستا و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ، گروهی با مضمون" حفاف و حجاب" راه اندازی شده که با ارسال مطالب پوشش و حجاب در جامعه، نماز و حجاب، انتشار سخنان رهبری در خصوص حجاب و عفت، سبک زندگی زنان بزرگ اسلام، حدود و مرز حجاب در خانواده ها و معرفی نرم افزار های معتبر در این خصوص و ... در حال فعالیت است.

وی گفت: امروزه شیوه های متنوعی در تبلیغ فضای مجازی با رویکرد دینی و مذهبی وجود دارد که باید این شیوه ها بر اساس نیاز مخاطبان توسط طلاب و فعالان فرهنگی در فضای مجازی با کمترین هزینه عملیاتی شود.

حجت الاسلام دانشور، در پایان گفت: علاقه مندان می توانند جهت عضویت در این فضای مجازی و استفاده و نشر مطالب، در فضای واتساپ به شماره 09309610244، عدد 110 را ارسال نمایند.

انتهای پیام .. / .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha