چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حجت الاسلام طیبی فر

حوزه/ باید به مردم بگوییم حلقومی که بذر اختلاف می افکند آمریکایی صهیونیستی است، ولو آن که تحت نشان و پرچم اسلام نظیر داعش و شیعه لندنی! چنین حرفهایی بزند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر در مراسم اختتامیه دوره آموزش رزم مقدماتی طلاب و روحانیون اهل سنت اظهار داشت: امروز که پرچم اسلام  قله های جهان را یکی پس از دیگری فتح می کند، مستکبرین عالم در برابر آن قد علم کرده اند و بهترین راه مقابله با اسلام را اختلاف افکنی یافته اند؛ چرا که در این صورت مسلمین به دست خود نابود شده و در نهایت اسلام شکست می خورد.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) بایاد آوری آیه شریفه «ترهبون به عدو الله وعدوکم» خاطر نشان کرد :که ما مسلمان ها باید با حفظ انسجام و برادری خود به گونه ای عمل کنیم که ستون فقرات دشمنان کینه جو مانند آمریکا، اسرائیل از نام اسلام و مسلمین بلرزد.

حجت الاسلام و المسلمین  طیبی فر با بیان رسالت طلاب و روحانیون شیعه و سنی در تعلم و تعلیم تخصصی مکتب حیات بخش اسلام افزود: امروز دشمن شناسی و بصیرت افزایی طلبه ها چه شیعه چه سنی امری ضروری است، چرا که باید اولا بفهمیم و ثانیا به مردم بگوئیم حلقومی که بذر اختلاف می افکند آمریکایی - صهیونیستی است، ولو آن که تحت نشان و پرچم اسلام نظیر داعش و شیعه لندنی!  چنین حرفهایی  بزند.

خاطرنشان می شود: دوره رزم مقدماتی طلاب و روحانیون اهل سنت در پادگان باقرالعلوم(علیه السلام) وابسته به تیپ 83 رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(علیه السلام) در دی ماه 94 برگزار گردید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha