شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
همایش مدرسه مجازی فقه جعفری

حوزه/مدیر مدرسۀ مجازی فقه جعفری گفت: سومین همایش طلاب درس خارج مدرسۀ مجازی فقه جعفری ۸ بهمن‌ماه در اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد افضلی، مدیر مدرسۀ مجازی فقه جعفری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن اعلام خبر برگزاری سومین همایش طلاب درس خارج مدرسۀ مجازی فقه جعفری، عنوان کرد: این همایش باهدف دیدار طلاب با زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان، آیت‌الله موسوی جزایری و بهره‌گیری از رهنمون‌های ایشان، ساعت 10 روز پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه در حسینیۀ بقیه‌الله، جنب مسجد اعظم اهواز آغاز به کار می‌کند.

وی بابیان اینکه دیدار طلاب با یکدیگر و اساتید نیز از دیگر اهداف این همایش است، عنوان کرد: همایش طلاب مدرسۀ مجازی فقه جعفری با رویکرد تشویق و ترغیب طلاب به فعالیت‌های علمی - پژوهشی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام افضلی، افزود: تقدیر از نفرات اول تا سوم برادران و خواهران، در دو عرصۀ علمی و پژوهشی و نیز تقدیر از اساتیدی که در زمینه‌های علمی و پژوهشی با مدرسه همکاری داشته‌اند، از بخش‌های این همایش است.

مدیر مدرسۀ مجازی فقه جعفری رونمایی از نشریۀ «فقه جعفری» را بخش مهم همایش طلاب مدرسه مجازی فقه جعفری عنوان کرد و ادامه داد: این نشریه حاصل فعالیت علمی طلاب و فضلای مدرسه مجازی و دربردارندۀ مقالات برتر جشنواره «فقه جعفری» است که در هر ترم با اعلام فراخوان مقاله در میان طلاب و فضلای مدرسۀ مجازی برگزار می‌شود.

به گفته وی، نشریۀ فقه جعفری به ‌صورت فصلی چاپ و نشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha