شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ کلینی

حوزه/ دبیر انجمن حدیث حوزه با بیان این مطلب که هر یک از فضلا و طلاب حوزه می توانند ۳ اثر برای دبیرخانه جشنواره ارسال کند، گفت: علاقمندان تا پایان بهمن ماه سال ۱۳۹۴ می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در قم، بلوار شهید صدوقی، مجتمع شهید صدوقی، مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه ارسال نمایند.

حجت الاسلام علی توحیدی نژاد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، از برگزاری جشنواره حدیثی شیخ کلینی در اردیبهشت ماه 1395 خبر داد و گفت: این جشنواره از سوی انجمن حدیث حوزه علمیه قم و با همکاری مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: کتاب، پایان نامه و مقاله، سه محور شرکت در این جشنواره می باشد.

دبیر انجمن حدیث حوزه ابراز داشت: اساتید و فضلای حوزوی در تمام مقاطع تحصیلی می توانند آثار حدیثی خود را که سه سال از انتشار آن نگذشته باشد به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی با بیان این مطلب که در این جشنواره بخش ویژه ای نیز در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: نوقلمان حوزه می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده تا به صورت مستقل مورد ارزیابی و تقدیر قرار گیرد.

 دبیر انجمن حدیث حوزه در پایان گفت: طلاب جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 02532938414 یا 09905993931 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha