یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 9, 2024
آیت الله طبرسی - نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ در دورانی که استکبار و استعمار جهانی ملت های مظلوم و بی دفاع را به بردگی می بردند و منابع ملی آنها را غارت می کردند، انقلاب امام خمینی(ره) توانست روح بیداری را در ملت های آزاده جهان زنده کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در جمع گروهی از چهره های سیاسی و انقلابی استان با اشاره به سالروز حماسه آفرینی مردم انقلابی آمل در تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: حماسه ششم بهمن مردم آمل برای آحاد جامعه تبیین شود، چرا که در این روز رشادت ارزنده و والایی از خود نشان داده که این حماسه جاویدان را رقم زدند.

وی با تاکید بر این که اقدامات ارزشمندی باید در مسیر ماندگاری حماسه ششم بهمن صورت گیرد، ادامه داد: این حماسه از ارزش والایی برخوردار بوده که امام راحل در وصیت نامه خود از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید عزم ارزشمندی در مسیر ماندگاری حماسه ششم بهمن آمل وجود داشته باشد، تصریح کرد: نباید بگذاریم تا این حماسه بزرگ کمرنگ شود بلکه باید تلاش های ارزشمند آن را ماندگار کنیم.

آیت الله طبرسی، رمز ماندگاری حماسه ششم بهمن را مردمی بودن آن در دفاع از انقلاب اسلامی نوپای ایران بیان کرد و افزود: خلق این واقعه تاریخی در امتداد پیروزی از مکتب عاشورایی بوده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر با بیان این که انقلاب اسلامی موجب خرسندی و شادی ملت های مستضعف دنیا شد، افزود: در دورانی که استکبار و استعمار جهانی ملت های مظلوم و بی دفاع را به بردگی می بردند و منابع ملی آنها را غارت می کردند، انقلاب اسلامی توانست روح بیداری را در ملت های آزاده جهان زنده کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که پس لرزه های انقلاب عظیم اسلامی پس از 36 سال از عمر آن همچنان در کشورهای مختلف جهان شنیده و دیده می شود، تصریح کرد: بیداری اسلامی در منطقه، تنها گوشه ای از اثرگذاری انقلاب ملت ایران درسال 57 بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمن در صدد ایجاد جنگ روانی علیه انقلاب و ملت ایران است، افزود: قدرت های استکباری تنها به دنبال منافع خود هستند، لذا باید در مقابل توطئه های آنان هوشیار بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha