شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران استان یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه خواهران، بر تبلیغات هماهنگ محیطی مدارس و همچنین استفاده از ظرفیت های تبلیغی برای تبلیغ و اطلاع رسانی پذیرش حوزه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، در اجلاسه مدیران مدارس علمیه خواهران استان یزد، با اشاره به جایگاه علم از دیدگاه اسلام، اظهار داشت : علم خود را به بهای ناچیز دنیا نفروشیم، چرا که ارزش انسان به مراتب بیش از این است و بهای ما انسان ها، بهشت می باشد.

وی، فرارسیدن ماه بهمن و در پیش بودن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و بر لزوم اهتمام مدارس علمیه خواهران استان در هرچه برگزاری باشکوه برنامه های سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال، حضور حداکثری حوزویان در انتخابات را یک وظیفه دینی و ملی دانست .

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه خواهران، بر تبلیغات هماهنگ محیطی مدارس و استفاده از ظرفیت های مناسبتی سال از جمله ایام فاطمیه و حضور مبلغان در برنامه های این ایام برای تبلیغ و اطلاع رسانی پذیرش حوزه تاکید کرد.

بر پایه این گزارش در ادامه این نشست هر یک از معاونان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، با ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های معونت مربوطه، رویکرد حوزه علمیه خواهران را در نیمسال سال تحصیلی جدید تشریح کردند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha