شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 371363
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
دانشگاه رضوی

حوزه/ برنامه آموزشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حفظ هویت حوزوی تنظیم شده و دانشجویان آن علاوه بر گذراندن دروس حوزوی به سبک مرسوم حوزه های علمیه، در یکی از رشته های دانشگاهی نیز تحصیل می کنند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دانشگاه علوم اسلامی رضوی از بین برادران طلبه و فارغ التحصیلان پسر مراکز پیش دانشگاهی سراسر کشور برای مقطع کارشناسی و از بین برادران دارای مدرک کارشناسی یا سطح دو حوزه علمیه در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می پذیرد.

برنامه آموزشی این دانشگاه با حفظ هویت حوزوی تنظیم شده و دانشجویان آن علاوه بر گذراندن دروس حوزوی به سبک مرسوم حوزه های علمیه، در یکی از رشته های تخصصی نیز تحصیل می کنند.

ثبت نام کنندگان مقطع کارشناسی می توانند در رشته های علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق، زبان و ادبیات عربی، اقتصاد و فقه و مبانی حقوق اسلامی و متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین الملل، فقه و مبانی حقوق اسلامی ثبت نام کنند.

رشته های مقطع دکتری این دانشگاه نیز شامل علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین الملل و فقه جزائی می باشد.

بر اساس این گزارش، داوطلبان تا 20 فروردین 95 مهلت دارند از طریق سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی به نشانی www.razavi.ac.ir ثبت نام کنند.

این گزارش می افزاید: کارت ورود به جلسه آزمون و برگ راهنمای آن برای هر کدام از مقاطع مذکور در روزهای 22 و 23 تیرماه 95 از طریق سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی قابل دریافت می باشد و آزمون ورودی نیز در روزهای 24 و 25 تیرماه 95 در نوبت های صبح  و بعدازظهر در محل دانشگاه برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha