پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
کد خبر: 371601
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
طلاب سبزواری مقیم حوزه علمیه قم- همایش انتظار

حوزه/ سیصدمین گردهمایی معنوی و سیاسی طلاب و فضلای سبزواری مقیم حوزه علمیه قم امروز صبح با حضور آیت الله حسینی بوشهری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که با عنوان همایش بزرگ انتظار در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) قم با دعای پرفیض ندبه و مدیحه سرایی برگزار شد، آیت الله حسینی بوشهری در سخنانی به بایسته های طلبگی و حاضران در حوزه علمیه قم اشاره کرد.

وی گفت: روحانیون باید در رفتار و کردار و گفتار خود به شکلی عمل کنند که مردم به دین خدا خوشبین تر شوند و باعث شوند که اعتقاد مردم به روحانیت ارتقا پیدا کند، زیرا اگر روزی مردم از روحانیت رو برگردانند، باید عزا گرفت زیرا در آن روز مردم از دین خدا روی بر می گردانند.

آیت الله حسینی بوشهری اظهارکرد: پیش از انقلاب افرادی که به دنبال طلبه شدن بودند، هیچگاه به دنبال پست و مقام و جایگاه نبودند چون ظرفیت و زمینه ای برای آنها از نظر مالی و مادی وجود ندارد؛ امیدواریم که پس از انقلاب نیز همین گونه باشد و طلاب تنها برای حفظ خود و اصلاح جامعه به دنبال طلبگی بروند.

پس ازسخنان مدیر حوزه های علمیه نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی شهر سبزوار برای بیان رزومه کاری و معرفی برنامه های خود به سخنرانی پرداختند و طلاب از نزدیک با این افراد و برنامه ها آنها آشنا شدند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha