جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری

حوزه/ مدیرحوزه علمیه مازندران با تاکید براینکه حفظ اقتدار ایران نیازمند پشتوانه مردمی است، گفت: امروز در عرصه حساس جهانی نیازمند حضور پرشور مردم در انتخابات هستیم تا ضمن پشتیبانی از نظام ، آنرا در مقابل تمام توطئه ها بیمه نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»،با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران به نوع خود انقلابی بی نظیر در  طول تاریخ بوده و باید ابعاد مختلف این انقلاب  برای مردم و به خصوص نسل جوان بازگو شود که در این میان نقش حوزویان بسیار مهم می باشد.

وی ادامه داد: البته در این تمام مدارس علمیه استان برنامه هایی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در حال انجام است .

مدیر حوزه علمیه استان مازندران تصریح کرد: امروز یکی از برنامه  های مهم در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی حضور پرشور و گسترده در انتخابات در پیش رو است .

وی بیان داشت : امروز ایران اسلامی در عرصه بین الملل از جایگاه و اقتدار خوبی برخوردار  است که این مهم باید حتما حفظ شود

این استاد حوزه با تاکید براینکه حفظ اقتدار ایران نیازمند پشتوانه مردمی است یادآور شد: اگر امروز ایران به جایگاهی دست یافته  در سایه آگاهی و حضور پرشور مردم در عرصه های مختلف بوده  است .

وی اضافه کرد: امروز هم در عرصه حساس جهانی  نیازمند حضور پرشور مردم  در انتخابات هستیم تا ضمن پشتیبانی از نظام ، آنرا در مقابل تمام توطئه ها بیمه نماییم. 

انتهای پیام 313/18

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha