پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

حوزه/ مدیر مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با اشاره به ضرورت آشنایی طلاب با سیره بزرگان، گفت: رهنمودهای مراجع عظام و علما چراغ راه جامعه به ویژه طلاب و روحانیون است.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری اردوی طلاب شهرستان اسلام آباد غرب به شهر مقدس قم خبر داد و عنوان داشت: طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد جهت برگزاری اردوی فرهنگی و زیارتی به شهر مقدس قم اعزام می شوند.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب اذعان داشت: کرامت و عنایت انبیاء و ائمه اطهار علیهم السلام منشأ خیر و برکات برای جوامع اسلامی بوده و همچون گنجینه های معارف و ارزش های اسلامی برای بشریت هستند.

وی، انبیاء الهی را رهبران نور و سعادت بشریت خواند و اظهار داشت: انبیاء الهی فرهنگ غنی اسلام را در میان جوامع مختلف ترویج دادند و مسیر هدایت و سعادت بشریت را به جهانیان نشان دادند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: بهترین عامل ارتقا و تعالی بشریت تمسک جستن به مکتب و سیره ائمه اطهار علیهم السلام است که سبب رشد شخصیتی وکسب مقام قرب الهی خواهد شد.

حجت الاسلام کرمی نیا ابراز داشت: اسلام بهترین و کامل ترین شریعت در میان سایر ادیان مختلف می باشد و انبیاء و امامان معصوم(ع) در راه حفظ و نشر انوار الهی و ملکوتی اسلام اهتمام ویژه ای داشتند.

وی تأکید کرد: طلاب در زمینه نشر و گسترش فرهنگ غنی اسلام اهتمام ویزه داشته و در سخنان و منابر خود همواره از احادیث و روایات ائمه اطهار علیهم السلام بهره ببرند.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب در ادامه افزود: در راستای ارتقاء اخلاقی و معنوی طلاب و روحانیون، تمهیدات لازم برای اعزام طلاب و دانش آموختگان این مدرسه به صورت دوره ای به اماکن مقدس و متبرکه اندیشیده شده است.

حجت الاسلام کرمی نیا  یادآور شد: طلاب پایه اول تا ششم مدرسه علمیه شهرستان اسلام آباد علاوه بر زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و همچنین استفاده  از کلام و سخنان گهربار مراجع عظام تقلید و علمای بزرگ اسلام و انقلاب بهره می برند.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب در پایان با اشاره به ضرورت آشنایی طلاب با سیره بزرگان، گفت: رهنمودهای مراجع عظام و علما چراغ راه جامعه به ویژه طلاب و روحانیون است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha