پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ نشست اساتید اخلاق حوزه های علمیه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام با تاکید بر این که حوزه های علمیه دولتی نیستند، بلکه مردم محورند، گفت: از خیرین انتظار می رود که حوزه های علمیه را در انجام ماموریت های خود یاری دهند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین سیدنواب حسنی، در جلسه مشترک حوزه علمیه خواهران استان ایلام با مجمع خیرین، با اشاره به این که حمایت خیرین از حوزه های علمیه یک توفیق الهی برای آنان است که سعادت دنیا وآخرت را در پیش دارد، گفت: حوزه های علمیه با تربیت طلاب و مبلغین توانمند و تأثیرگذاری در سطح جامعه، در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ایستاده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران ایلام، اعزام مبلغه به مساجد، مدارس، خوابگاه های دانشجویی، پایگاه های مقاومت و جلسات خانگی و همچنین ایجاد و توسعه مؤسسات قرآنی وابسته به حوزه در داخل مدارس و سطح شهر را از اقدامات این مرکز برشمرد.

وی با تاکید بر این که حوزه های علمیه دولتی نیستند، بلکه مردم محورند افزود: از خیرین استان انتظار می رود  حوزه های علمیه را در انجام ماموریت های خود یاری دهند.

سیده فاطمه موسوی مقدم، مدیر مدرسه علمیه فاطمهة زهرای اطهر(س) ایلام نیز در این جلسه با اشاره به مهمترین فعالیت های آموزشی، پژوهشی و  فرهنگی این مدرسه، گفت: هم اکنون 170 طلبه در مدرسه فاطمة زهرای اطهر(س) مشغول به تحصیل هستند و حدود 400طلبه نیز فارغ التحصیل داشته است.

وی افزود: طلاب مدرسه فاطمة زهرای اطهر(س) توانسته اند در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی حائز رتبه های برتر کشوری شوند، لذا همه با هم باید در جهت پیشبرد اهداف والای حوزه های علمیه قدم های بزرگتری برداریم.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha