شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت الاسلام سید امیر محمدی پور - اسلام آباد غرب

حوزه/ امام جمعه شهرستان اسلام آباد با اشاره به مدیریت رهبر معظم انقلاب در دوران ۳۷ ساله انقلاب اسلامی گفت: مدیریت و تلاش های ایشان در حفظ و صیانت از دست آوردهای امام راحل و شهدا زبانزد عام و خاص شده؛ به نحوی که سایر بلاد از انقلاب اسلامی و حماسه ملت ایران در جهت ایستادگی در برابر متجاوزان الگوبرداری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور با حضور در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب به بیان ویژگی های منحصر به فرد حضرت فاطمه الزهرا (س) پرداخت و گفت: خلاصه و چکیده تمام انبیاء الهی در شخصیت حضرت فاطمه الزهرا (س) شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: حضرت فاطمه الزهرا (س) در روزگاری که امام عادل در جامعه حضور داشت و غیرعادل زمام امور را به دست گرفته بود، بر علیه حکومت قیام کرد و جان عزیز خود را نثار کرد تا مردم فریب ظاهرسازی های دشمنان اهل بیت (علیهم السلام) را نخورند.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: تجلی اراده خداوند متعال همواره در تبلیغ و تبیین دین توسط انبیاء الهی جلوه گر بوده و تنها هدف آن اصلاح بشریت و جامعه می باشد.

حجت الاسلام محمدی پور ابراز داشت: تلاش و ایثار ائمه اطهار (علیهم السلام) در راستای ترویج معارف نوربخش الهی امروزه توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به تمامی جهان مخابره می شود و بسیاری از مردم دنیا تشنه و خواستار اسلام ناب محمدی هستند.

وی خاطرنشان ساخت: رهبر معظم انقلاب همواره نقش بی بدیلی در ترویج و تبیین دین اسلام و همچنین تشیعی که موجب جلب نصرت خداوند در مقابل مصائب بوده به عهده داشته؛ لذا باید فرامین رهبر انقلاب را فصل الخطاب قرار داد.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد با اشاره به مدیریت رهبر معظم انقلاب در دوران 37 ساله انقلاب اسلامی، عنوان داشت: مدیریت و تلاش های ایشان در حفظ و صیانت از دستاوردهای امام راحل و شهدا زبانزد عام و خاص شده است؛ به نحوی که سایر بلاد از انقلاب اسلامی و حماسه ملت ایران در جهت ایستادگی در برابر متجاوزان الگو برداری می کنند.

حجت الاسلام محمدی پور در پایان تصریح کرد: همانطور که الگوگیری از مکتب و سیره ائمه اطهار (علیهم السلام) به زندگی و مدیریت رهبر انقلاب برکت می بخشد، طلاب نیز زندگی خود را با مکتب امامان معصوم(ع) تطبیق دهند، چرا که این مهم طلاب را در تحقق اهدافشان یاری خواهد کرد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha