یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
طلاب

حوزه/ مدیر برنامه ریزی اداره تلبس معاونت تهذیب حوزه های علمیه از شرکت ۲هزار طلبه به همراه خانواده های خود در دوره ضیافت مهر طی سال جاری در مشهد مقدس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام مجتبی متقی نژاد، با اشاره به روند  ملبس شدن طلاب گفت: معاونت تهذیب در راستای حمایت و تشویق طلاب برای امر مقدس تلبس، و برای تکریم خانوادهای آنان، با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه،هدیه ای را در قالب سفر به مشهد مقدس برای طلابی که موفق به اخذ مجوز تلبس می گردند، در نظر گرفته است.

وی  با بیان اینکه این برنامه از سال 93 آغاز شده است، بیان داشت: امسال نیز این طرح با قوت اجرا شده و بالغ بر 18 دوره در مشهد مقدس و در  مجموعه فرهنگی اقامتی ولایت برگزار گردید.

مدیر برنامه ریزی اداره تلبس معاونت تهذیب حوزه های علمیه از شرکت 2هزار طلبه به همراه خانواده های خود طی سال جاری در طرح ضیافت مهر خبرداد و اضافه کرد: آخرین دوره این طرح در سال 94 نیز طی هفته جاری به کار خود پایان خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه این  دوره سه روز بوده و در آن  برنامه های مختلفی برای طلاب در راستای  ارتقای سطح معنویت ، آسیب شناسی مسایل روز و آشنایی با مهارت های زندگی برگزار می گردد، تصریح کرد: امسال در دوره تلبس طلاب ، طلابی از سراسر کشور حضور داشتند.

حجت الاسلام متقی نژاد با بیان اینکه در این دوره طلاب و  خانواده های آنان از حضور اساتید توانمند و برجسته حوزوی کشور بهره مند می شوند، اذعان داشت: در این دوره ها خانواده های حوزوی نیز با برخی از مسایل تربیتی اسلامی آشنا می گردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به توجه به استقبال چشمگیر طلاب و خانواده های آنها،  این طرح  در سال آینده نیز برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha