پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام شاه جعفری -  تهران

حوزه/ دومین گرهمایی مسئولین مدارس علمیه استان تهران با محوریت مسائل تهذیبی در اردوگاه شهید شهریاری مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام شاه جعفری در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه های آتی حوزه علمیه تهران اظهارداشت: امروز اولویت اصلی در  برنامه های حوزه علمیه تهران ، مسایل مربوط به امور تهذیبی است.

وی افزود : در همین راستا برنامه ریزی های متعددی در راستای نهادنیه سازی این امر انجام شده و در حال اجرا است .

معاون تهذیب حوزه علمیه تهران، در همین زمینه از برگزاری  دومین گردهمایی مسئولان مدارس علمیه حوزه تهران خبرداد و یادآور شد: «دومین گردهمایی مسئولان مدارس علمیه استان تهران» با هدف ضرورت هم‌اندیشی علما و فضلا برای پیشرفت روزافزونِ حوزه‌های علمیه در محمودآباد مازندران برگزارشد.

وی افزود: این نشست با موضوع «وضعیت تهذیبی طلاب و نقش سازنده مسئولان مدارس علمیه در ارتقای آن» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین هادی حسین خانی، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور و اعضای شورای حوزه علمیه استان تهران برگزار گردید.

به گفته حجت الاسلام شاه جعفری ، در این برنامه  65 نفر از مسئولین و تولیت های مدارس علمیه حضور داشته و نظرات خود را در خصوص نهادینه کرن امر تهذیب در حوزه   بیان کردند.

وی خاطرنشان کرد: اجلاسیه‌های هم اندیشی مسئولان مدارس علمیه استانی، نخستین بار به ابتکارِ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران، آذرماه سال جاری در مشهد مقدس  برگزار شد که محوریت آن نیز مباحث تهذیبی بود.

معاون تهذیب حوزه علمیه تهران در پایان یادآور شد: قطعا یکی از اقشار تاثیر گذار در نهادینه شدن تهذیب در حوزه های علمیه مسئولین مدارس هستند که جلسه دوم با محوریت این موضوع برگزار شد.

انتهای پیام 313/18

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha