جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 374740
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
آیت الله بنابی

حوزه / توصیه های آیت الله بنابی درجشن تکلیف دانش آموزان شهرستان بناب که در حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد ، از دانش آموزان خواست تا از فرصت های پیش رو به نحو احسن استفاده نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مراسم جشن تکلیف دانش آموزان شهرستان بناب با حضور دانش آموزان مقطع هشتم متوسطه مدارس طاها، علامه امینی و دبیرستان شاهد در مسجد مدرسه علمیه ولی عصر(عج)بناب برگزار گردید.

آیت الله بنابی، در این مراسم  با توصیه به غنیمت دانستن این فرصت از سوی دانش آموزان اظهارداشت: از امروز خود را مشمول آیات قران که با "ایها الذین آمنوا" شروع می شود، بدانید و در جواب آیه لبیک بگویید.

وی با توصیه بر تقوا و خدا هراسی به دانش آموزان خاطر نشان کرد: امروز بهترین روز عمر شماست ، قدر آن را بدانید و در همه حال زندگی خود، خداوند را شاهد و ناظر رفتار خویش بدانید.

در ادامه این مراسم که با حضور مدیران مدارس و اساتید حوزه برگزار شد، دانش آموزان با احکام و عقاید دین آشنا شده و حجت الاسلام قدوسی با اجرای ویژه برنامه تکلیف به صورت تصویری شرایط تکلیف را برای دانش آموزان ترسیم کردند.

هم چنین در ادامه دانش آموزان در نماز جماعت شرکت کردند.

خاطرنشان می گردد: دانش آموزان دراین اردوی یک روزه  ضمن بازدید از کتابخانه، خانه شهید و دیگر مکانهای حوزه علمیه ، نماز ظهر را به جماعت اقامه کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha