پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
سردار باقر زاده

حوزه/رئیس کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، شهدای مدافع حرم را پیشگامان آزاد سازی قدس شریف دانست .

به گزارش خبر گزاری «حوزه»از اهواز، سردار باقر زاده،رئیس کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، شامگاه دوشنبه، در آیین تقدیر از خانواده های شهدای مدافع حرم،  که با حضور آیت الله مقتدایی برگزار شد، با اشاره به اظهار نظر دولتمردان غربی نسبت به ایران، اظهارداشت: امروز متأسفانه این تفکر در کشور وجود دارد که باید برای رفع مشکلات با نظام سلطه کنار بیاییم، حال آنکه اگر بخواهیم با آمریکا سازش کنیم، باید از اصول قطعی خود یعنی همان هایی که نظام بر آنها استوار است، دست بکشیم.

حقوق بشر غربی به دنبال آزادی بهائیت در ایران  است

وی حقوق بشر از نگاه غرب را آزادی بهائیت و همجنس بازان در ایران عنوان کرد و گفت: آمریکا می گوید در ایران باید آزادی باشد! یعنی آزادی که هرکسی در آن اختیار انجام هرفعل غلط و حرامی را داشته باشد.

سردار باقر زاده، ادامه داد و تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی اگر بخواهد با آمریکا کنار بیاید، باید توان موشکی خود را کاهش دهد و در قضیه مقاومت و قیام های مردمی نیز هیچ دخالتی نکند، پس بدین ترتیب همه ملت باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند؛ چرا که اگر رخنه ای صورت بگیرد، باید تا آخر گوش به فرمان آمریکا باشیم.

حرف شهدا، ایستادگی جانانه در برابر دشمن است

رئیس کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، با تأکید بر این که حرف شهدا، ایستادگی جانانه در برابر دشمن بود و آن را با عمل و ریختن خون خود ثابت کردند، گفت: حرف شهدا این بود که ما زیر بار ظلم نمی رویم و ما به عنوان دوستداران و پیروان راه شهدا، از دفاع مقدس این درس را می گیریم که نباید اجازه نفوذ دشمن در هیچ سطحی را داد که شهدای مدافع حرم نیز در این راستا از حریم اسلام دفاع کرده و به شهادت می رسند.

سردار باقر زاده، در ادامه اذعان داشت: اگر نبود تداوم خط شهدای هشت سال دفاع مقدس، ما الان در قضیه شهدای مدافع نمی توانسیتم جلوی دست اندازی و نفوذ جریان آمریکای و تکفیری موجود را بگیریم.

وی با تأکید بر این که شهدای مدافع حرم، پیشگامان آزاد سازی فلسطین اشغالی و قدس شریف هستند، اظهار داشت: آن مدافعانی که در سوریه و عراق از حریم اهل بیت(ع) دفاع می کنند، بدون تردید پیشگامان آزاد سازی قدس شریف بوده و هستند.

سوریه حریم حضرت زینب و عراق حریم شش امام معصوم(ع) است

رئیس کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، با بیان این که کشور سوریه حریم حضرت زینب و عراق نیز حریم شش امام معصوم(ع) است، گفت: اینکه برخی ها بیان می کنند «حلب چه ارتباطی به حرم دارد و چرا رزمندگان ایرانی در حلب کشته می شوند!» به طور کامل غلط است؛ چراکه همه سوریه حریم حضرت زینب بوده و در عراق نیز به همین صورت است.

وی در پایان با تأکید بر این که ملت ایران پیشتیبان محض ولایت فقیه هستند، اذعان داشت: ملت ایران ضمن پیروی از ولایت فقیه، باید مسایل را با دقت رصد کرده و اجازه صدور برجام دیگری را ندهند، کما اینکه دیگر هیچ برجامی تصویب نخواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha