جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از حضور بیش از ۵۰ روحانی در خیمه های معرفت طرح آرامش بهاری خبر داد.

 حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، بابیان اینکه همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) جشن های ویژه مقام زن و مادر در ۴۶ بقعه متبرکه استان لرستان لرستان برگزار می شود، افزود: این مراسم که در امامزاده زید بن علی (ع)،  امامزادگان شاخص و خیمه های معرفت برگزار می شود. سخنرانان به  بیان مناقب حضرت زهرا (س) خواهند پرداخت.

 معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان افزود: مولودی خوانی و تجلیل از بانوان محجبه و همنام القاب حضرت زهرا (س) نیز از دیگر برنامه های ویژه این روز خواهد بود.

 وی به برپایی خیمه معرفت در بقاع متبرکه با حضور مبلغین از ۲۸ اسفند تا ۱۵فروردین  در استان لرستان در حال برگزاری است، اشاره کرد و عنوان داشت: هدف از برپایی این خیمه، پاسخ گوی به شبهات اعتقادريال بیان مسائل شرعی و ارائه مشاوره  دینی به زائران و مسافران نوروزی است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به این که "طرح قرآن بخوان، جایزه بگیر" ویژه کودکان یکی از برنام های خیمه معرفت است و با استقبال خوبی از سوی کودکان و والدین همراه بوده، بیان داشت: در این طرح مبلغین تلاش می کنند فرهنگ قرآنی و معارف دینی را به کودکان بیاموزند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha