سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
رمضان قادروف رئیس جمهور چچن

حوزه/ رئیس جمهور چچن گفت: تروریست های داعش ساخته دست آمریکا و غرب هستند و غربی ها با استفاده ای از این گروه ها به دنبال تضعیف مخالفان خود هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، رمضان قادروف رئیس جمهور چچن در دیدار با گروهی از نیکاراگوئه در گروزنی گفت: داعش ساخته دست آمریکا است که به عنوان جایگزین القاعده ساخته شد.

وی افزود: داعش همچون خنجری در دست کشورهای غربی است و القاعده و داعش هر دو ساخته دست آمریکا هستند و داعش جایگزین القاعده می باشد که همان ماموریت های القاعده را ادامه می دهد و کشورهای غربی این شبکه های تروریستی را درست می کنند تا بر وحدت و حاکمیت کشورهای مخالف خود تاثیر بگذارند.

قادروف در مورد درگیر شدن چچن با این گروه های تروریستی گفت: چچن به خوبی می داند که با تروریست هایی می جنگد که ساخته دست کشورهای بزرگ جهان هستند و البته ما در این مبارزه پیروز هستیم و ثابت کردیم که وحدت مردم و دولت می تواند ضامن امنیت تمام کشور باشد.

رئیس جمهور چچن ادامه داد: اگر همه در برابر تروریست ها متحد شوند پیروزی آنها و شکست داعش و تروریست ها حتمی است.

لازم به ذکر است که جمهوری چچن نیز در دهه هشتاد قرن گذشته و همزمان با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی با تروریست های مورد حمایت آمریکا و غرب درگیر شد به گونه ای که گروزنی پایتخت چچن و برخی شهرهای دیگر این جمهوری به ویرانه ای تبدیل  گشته بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha