سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بانوان

حوزه/ آزمون کتبی سطح ۳ حوزه علمیه خواهران استان لرستان با شرکت ۲۰۰ خواهر طلبه در مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، مدیر مدرسه سطح ۳ زینبیه(س) خرم آباد با بیان اینکه این آزمون در رشته های تفسیر علوم قرآنی،فقه و تاریخ اسلامی برای داوطلبان فارغ التحصیل سطح ۲ استان برگزار شد افزود:در این آزمون بیش از ۶۰ نفر پذیرفته خواهند شد.
خانم مهین بیرانوند با بیان اینکه ظرفیت پذیرش نیز افزایش خواهد یافت تصریح کرد:شرکت کنندگان پس از موفقیت در آزمون کتبی و قبولی در مصاحبه عملی می توانند در سال تحصیلی آینده در سطح ۳ حوزه به تحصیل مشغول شوند.
وی خاطر نشان کرد:نتایج اولیه آزمون اواخر تیر ماه برای پذیرش حضوری و غیر حضوری طلاب اعلام خواهد شد.
مدیر مدرسه علمیه زینبیه( س) خرم آباد همچنین از برگزاری آزمون بازپذیری برای ۷۰ طلبه در حال تحصیل خبر داد و یادآور شد:امروز علاوه بر آزمون سطح ۳ ،آزمون بازپذیری برای طلابی که به دلایلی تحصیل حوزوی آنها متوقف شده بود برگزار شد و طلاب پس از موفقیت در این آزمون می توانند دوباره تحصیل حوزوی خود را ادامه دهند.
بیرانوند در پایان از کلنگ زنی زمین ساختمان مستقل مدرسه علمیه زینبیه( س )خرم آباد به مساحت ۳ هزار متر مربع خبر داد و گفت:نقشه های ساخت این مدرسه و پیمانکار آن تعیین شده و بزودی مراحل ساخت این مدرسه آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha