جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مصطفی علما

حوزه/ امام خمینی (ره) همواره بر صیانت از انقلاب و اینکه نظام به دست نامحرمان نیافتد، تأکید ویژه ای داشتند و خوشبختانه تأسیس شورای نگهبان نقش بسزایی در راستای صیانت از انقلاب و مقابله با هجمه های دشمنان داشته و دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه آیت الله مصطفی علما، امروز در نشستی با مسئولان دفتر شورای نگهبان  استان کرمانشاه به مناسبت سالروز تأسیس  این نهاد، گفت: آینده نگری بنیانگذار انقلاب اسلامی موجب صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی شده است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ادامه داد: شورای نگهبان در راستای صیانت از نظام و اصول انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شد.

وی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) همواره بر صیانت از انقلاب و اینکه نظام به دست نامحرمان نیافتد تأکید ویژه ای داشتند و خوشبختانه تأسیس شورای نگهبان نقش بسزایی در راستای صیانت از انقلاب و مقابله با هجمه های دشمنان داشته و دارد.

امام جمعه کرمانشاه، مهم ترین وظیفه شورای نگهبان را جامه عمل پوشاندن به رهنمودهای بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری دانست و گفت: حفظ نظام اسلامی مهم ترین اصل در راستای وظایف شورای نگهبان است که خوشبختانه این مهم به خوبی عملی شده است.

آیت الله علما در پایان عنوان داشت: امام خمینی(ره) برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی مشقات بسیاری را متحمل شدند، لذا وظیفه شورای نگهبان و مسئوان نظام تداوم مکتب امام خمینی(ره) و صیانت از دست آوردهای انقلاب است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha