پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
پسر سازنده فیلم «رسالت»، فیلم پدرش را با نسخه باکیفیت عرضه می‌کند

حوزه/ پسر مصطفی عقاد، سازنده فیلم "رسالت" که زندگی پیامبر اسلام (ص) را به تصویر درآورده قصد دارد فیلم پدرش را با استفاده از تکنولوژی عصر حاضر ریمستر و باکیفیت عرضه کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» پسر مصطفی عقاد، سازنده فیلم «رسالت»، (که به فیلم محمد رسوال الله مشهور است) ،قصد دارد تا فیلم پدرش را با استفاده از تکنولوژی عصر حاضر ریمستر و باکیفیت سازد.

مصطفی عقاد سازنده مصری تبار این فیلم امیدوار بود پیام صلح و برادری در دنیای اسلام را به گوش جهانیان رسانده و میان اسلام و غرب پلی بسازد.

ملک عقاد، پسر مصطفی عقاد اکنون پس از 40 سال اعلام کرده است که می‌خواهد با احیاء این فیلم، آن را با کیفیت برتر بار دیگر به نمایش درآورد. این فیلم کلاسیک با الهام از فیلم عربی لارنس عربستان در سال 1926 ساخته شده است.

برپایه این گزارش به نقل از worldreligionnews.com، ملک عقاد می‌گوید: هدف پدرم از ساختن این فیلم ایجاد سازگاری میان ادیان مختلف اسلام، مسیحیت و یهودیت، همچنین از بین بردن سوءتفاهمات میان آنان بود. فیلم بر شباهت‌های اعتقادی، آموزه‌ها و باورهای مذهبی میان این ادیان تاکید کرده و پیامبر اسلام (ص) را به عنوان پیامبر همان خدایی که نوح، موسی و عیسی را فرستاده معرفی می‌کند.

فیلم "رسالت" یکی از معدود اقدامات اعراب به سمت رسانه‌های پربیننده و اثری کلاسیک و ارزشمند است. همین خصوصیات نیز سبب شده به اثری ویژه و به یاد ماندنی بدل شود. عقاد امیدوار است با بالا بردن کیفیت این فیلم بتواند به اهداف اولیه پدرش جامه عمل بپوشاند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بینام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    جامه عمل بپوشاند نه "جامعه عمل"