جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
کد خبر: 401455
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
تصاویر/ مراسم بزرگداشت آیت الله فاضل استرآبادی در مسجد اعظم قم

حوزه/ مراسم بزرگداشت آیت الله فاضل استرآبادی امشب با حضور علما و فضلای حوزه در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مجلس ترحیم آیت الله حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی (ره) مؤسس و تولیت مدرسه فیضیه مازندران، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور عموم طلاب و روحانیون و مردم ولایتمدار در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم، حضرات آیات جوادی آملی، علوی گرگانی، آیات مصباح یزدی، امینی،  علوی بروجردی، خاتمی، اعرافی، حسینی بوشهری و  حجج اسلام و المسلمین شهرستانی،کعبی، فرخ فال و سید علی خمینی، جمعی از علما و فضلای حوزه و جمعی از مسئولین استان حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد سخنران این مراسم در سخنانی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های آیت الله فاضل رفاقت بسیار صمیمی با طلبه‌های مدرسه بود گفت: آیت‌الله فاضل علاوه بر تواضع بسیار، فرد بسیار معتقدی بود و نه تنها به واجبات بلکه به مستحبات نیز توجه خاصی داشت.

وی بیان کرد: آیت الله فاضل بسیار سفارش می‌کرد که امروز باید از اسلام تبلیغ کنیم چراکه دشمن وارد صحنه تبلیغ شده و در پهنه فضای مجازی فعالیت می‌کند و ما نیز تنها نباید به تبلیغ مشافهه ای اکتفا کنیم.

خاطرنشان می‌شود: آیت الله حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی، مؤسس و تولیت حوزه علمیه فیضیه بابل، روز ششم آذرماه در ۸۱ سالگی در بیمارستان بهشتی بابل درگذشت.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha