شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه خورموج

حوزه / مدیر و معاونان حوزه علمیه استان در سفر به شهرستان دشتی از مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج بازدید و به بررسی مشکلات موجود پرداختند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین  رضا خدری در جریان این بازدید در نشستی با امام جمعه خورموج و کادر اجرایی مدرسه، هدف از این بازدید را بررسی مسائل و مشکلات مدرسه عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه های حوزه علمیه استان بازدید و سرکشی از مدارس علمیه شهرستان ها است که با هدفی بررسی مسائل مدرسه صورت می گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: یکی از محاسنات این بازدید شنیدن پیشنهادات اساتید و طلاب است که می توان پس از بررسی نسبت به انجام آنها تصمیم گیری کرد.

حجت الاسلام امید ماندگار نیز در این جلسه با خرسندی از حوزه مدیریت و معاونان حوزه علمیه استان در مدرسه علمیه پیامبر اعظم(خورموج) ابراز امیدواری کرد این حضور بتواند برخی مسائل و مشکلات مدرسه را برطرف کند.

مدیر مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج در ادامه به مسائل و مشکلات مدرسه اشاره کرد و خواستار اتخاذ تصمیمی از سوی مسؤولان حوزه علمیه استان برای حل مسائل شد.

برپایه این گزارش، در ادامه این بازدید حجت الاسلام خدری با اساتید و طلاب این مدرسه به گفتگو پرداخت؛ همچنین معاونان حوزه علمیه استان در قالب جلساتی دو نفره با کادر اجرایی مدرسه مسائل و مشکلات مدرسه را بررسی کردند.

 مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در پایان این سفر از ساختمان در حال احداث مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج بازدید و درجریان پیشرفت آن قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha