جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دانشگاه مجازی المصطفی

حوزه/ کارشناس ارتباطات بین الملل دانشگاه مجازی المصطفی(ص) از تحصیل حدود ۹ هزار نفر در این دانشگاه خبر داد.

نیره بیدگلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به حضور دانش پژوهان در دانشگاه مجازی المصطفی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 700 دانش پژوه و نیز 6 هزار و 100 دانش پذیر در دانشگاه مجازی المصطفی (ص) مشغول به تحصیل می باشند.

وی افزود: دانشگاه مجازی المصطفی در واقع بخش غیرحضوری جامعه المصطفی العالمیه است ، به این معنا  کسانی که امکان پذیرش و تحصیل به صورت حضوری در ایران را ندارند از طریق سامانه دانشگاه ثبت نام کرده و واحدهای خود را می گذرانند.

بیدگلی همچنین با اشاره به این که این دانشگاه از 8 گروه علمی–تربیتی تشکیل شده است، گفت: هم اکنون دانشکده های قرآن و حدیث، فقه و حقوق، اخلاق و تربیت، مطالعات اسلامی و دانشکده زبان مشغول به فعالیت هستند.

وی در ادامه با بیان این که دانش پژوهان بیش از 73 کشور جهان، زبان فارسی را در دانشگاه مجازی فرا می گیرند، خاطرنشان کرد: در بخش دوره های بلند مدت ما 16رشته زبان در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد داریم ، ضمن آن که علاوه بر این ها در بخش کوتاه مدت و نیز پودمانی نیز حدود 15 رشته زبان داریم.

کارشناس ارتباطات بین الملل دانشگاه مجازی المصطفی(ص) همچنین با اشاره به این که در سال های اخیر استقبال از رشته ها و دوره های گوناگون این دانشگاه رو به رشد بوده است، گفت: در آینده نیز به دنبال این هستیم که متناسب با نیازها و اقتضائات روز دوره های کوتاه مدت و کاربردی بیشتر و بهتری برگزار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha