سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید محمد باقر عبادی

حوزه/ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه دشمنان اسلام در فضای مجازی به شدت علیه اسلام کار می کنند، افزود: این عرصه نباید رها شود؛ بلکه باید این شبهات که در فضای مجازی ایجاد شده است پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام سیدمحمدباقر عبادی، امروز در جمع مبلغان محرم به جایگاه و اهمیت غدیر اشاره کرد و گفت: اهمیت عید غدیر به خاطر بیعت گرفتن برای امام است وگرنه اعلام ولایت از ابتدای بعثت توسط پیامبر (ص) برای مردم مکرر بیان شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در فضای مجازی به شدت علیه اسلام کار می کنند، افزود: روحانیت نباید این عرصه کند؛ بلکه باید باید با حضور هدفمند و اثرگذار به شبهات فضای مجازی عالمانه پاسخ دهد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قانون مداری یکی از مواردی است که در جامعه متاسفانه ضعیف شده است، گفت: در برخی موارد کار از قانون گریزی گذشته و شاهد قانون ستیزی هستیم.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه روحانیون و طلاب در زمینه قانون مدنی و قانون مداری می توانند فرهنگ سازی کنند، گفت: متاسفانه عدم رعایت قانون مدنی باعث اختلاص ها و ناهنجاری هایی در جامعه شده است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید به موضوع فرهنگ سازی اهمیت زیادی بدهد، گفت: آموزش و پرورش به امر آموزش نیروی انسانی بیشتر از پرورش و فرهنگ سازی آنها اهمیت می دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha