چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سید مجتبی ملکی

حوزه/مشاور وزیر آموزش وپرورش و دبیر ستاد همکاریها، حماسه ماندگار ۹دی را تجلی بصیرت سیاسی مردم انقلابی ایران اسلامی و با عث یاس وسرخوردگی معاندین نظام عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی ملکی  در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ملت بصیر و نجیب ایران پس از تحمل هشت ماه اردو کشی و نا آرامی های خیابانی که توسط  سران فتنه به بهانه واهی تقلب در انتخابات روی داد، پاسداری از نظام و ارزش های دینی را بر همه چیز ترجیح داد و برای همیشه تاریخ ،زمان شناسی و بصیرت خود را در حفظ آرمانهای والای نظام اسلامی به رخ دنیا کشید.

وی افزود؛ مردم نشان دادند همچنان بر سر آرمان، میثاق و عهد خود با شهدا، امام خمینی ، ولایت فقیه  وارکان انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی گفت:9دی در حقیقت روز نمایش قدرت ایمانی مردم در مسیر اعتلای ارزشهای دینی بود و پیوند آن با 19 دی ، باعث خلق دهه بصیرت گردید.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش  تاکید کرد: حماسه 9 دی  همانطور که رهبر معظم انقلاب بیان  کردند، اوج تجلی بصیرت سیاسی مردم انقلابی ایران بود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: زمانی که حوادث بعد از انتخابات سال 88  و بعضی اخبار را دنبال می کردیم  می دیدیم بعضی کشورها چه آنهایی که در ظاهر دوست و یا علنا دشمن بودند، موضع گیری های  خصمانه ای علیه ایران اسلامی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی یادآورشد؛ مردم ایران با حضورخود در آن شرایط حساس، همه نقشه های شوم دشمن  را خنثی نمود  و ثمره این بصیرت مثال زدنی با عث ثبت دهه بصیرت در تقویم انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha