جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه اصفهان _حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی- معاون آموزش و پژوهش حوزه اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام جلالی گفت: معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان، تجلیل از بزرگان دینی و محققین و پژوهشگران را وظیفه خود می داند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محسن جلالی، پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت آیت الله حاج سید محمدعلی صادقی، رئیس سابق حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان، تجلیل از بزرگان دینی و محققین و پژوهشگران را وظیفه خود می داند.

وی با بیان اینکه معرفی چنین الگوهاو اسوه هایی چون آیت الله صادقی به طلاب جوان و مردم شهر اصفهان، دیگر وظیفه خود می دانیم، تصریح کرد: تقریرات غنی از آن مرحوم برای ما به یادگار مانده است .

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان افزود: امروزه براساس تلاش یکی از شاگردان آن مرحوم، 17 جلد تقریر تهیه  شده است که  در همایش بزرگداشت آن مرحوم، رونمایی می شود و برای طلاب جوان می تواند منبع خوبی تلقی شود.

وی عنوان کرد: براساس رسالت خود و تاکید فرزند برومند مرحوم آیت الله صادقی، تصمیم بر تشکیل ستادی برای تنظیم کتب و نگاشته های برجای مانده از آن مرحوم شد که پس از انجام این وظیفه به فکر برگزاری بزرگداشت ایشان افتادیم .

حجت الاسلام جلالی در پایان به تاکیدات آیت الله العظمی مکارم شیرازی و آیت الله العظمی مظاهری برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این همایش اشاره کرد و گفت: وزیر فرهنگ وارشاداسلامی نیز پیامی هم در این راستا به این همایش ارسال کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha