یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
بازدید امام جمعه قائمشهر از یک واحد اقتصادی

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم ترین راه های برون رفت کشور از بحران های اقتصادی جامعه دانست و گفت: اگر سیاست های مورد نظر مقام معظم رهبری در این بخش مورد توجه جدی مسؤولان قرار گیرد به حتم بسیاری از مشکلات اقتصادی رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در بازدید از یک مجموعه اقتصادی در قائمشهر، اقتصاد مقاومتی را مهم ترین راه های برون رفت کشور از بحران های اقتصادی دانست و گفت: اگر سیاست های مورد نظر مقام معظم رهبری در این بخش مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد، به طور حتم بسیاری از مشکلات اقتصادی رفع خواهد شد.

وی با اشاره به این که متأسفانه آن طور که انتظار می رفت نسبت به سیاست های اقتصاد مقاومتی تمرکز صورت نگرفت، افزود: توجه به این سیاست ها تنها در حد شعار و سخنرانی باقی مانده و در مقام عمل اقدام قابل ملموسی صورت نگرفته است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان بهره گیری از ظرفیت های بومی به منظور جهش اقتصادی در کشور است، افزود: به جای مصرف گرا کردن جامعه باید کشور را به سوی تولید و تقویت ظرفیت های داخلی هدایت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی، حمایت از تولید داخل را یکی از راه های تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه بخش مهمی از واحدهای تولیدی در کشور به دلیل نبود سرمایه در گردش و رکود اقتصادی، تعطیل شده یا در آستانه ورشکستگی نزدیک شده اند.

وی با تأکید براین که دولت باید برای حفظ بقای تولید و اشتغال در کشور حمایت های خود را از این واحدهای تولیدی بیشتر کند، تصریح کرد: اگر تولید داخل تقویت و حمایت شود به حتم بحران های اقتصادی تأثیری در اقتصاد کشورمان نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دولت باید به ظرفیت های داخلی توجه بیشتری کند، خاطرنشان کرد: امروز در بخش های مختلف کشورمان توانمندی و ظرفیت های اقتصادی مناسبی وجود دارد که در صورت حمایت شاهد شکوفایی حوزه اقتصاد در داخل خواهیم بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رشد اقتصادی در هر کشوری با تولید و کار کردن امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: کار یعنی پویایی، تولید، به سمت هدف حرکت کردن، یعنی همان اقتصاد مقاومتی که کشورها برای رسیدن به آرمان های خود و رشد اقتصادی داخلی باید کار را سرلوحه خودشان قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود تنها راه رفع مشکلات کشور را وحدت و همدلی دانست و گفت: مشکلات و بحران های چهار دهه اخیر کشور نیز با همبستگی مردم و مسؤولان رفع شود.

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر این که برای رفع مشکلات کشور نباید نگاهمان به بیرون و کمک غربی ها باشد، تصریح کرد: غربی ها هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نیستند و کارنامه آنها در چهار دهه اخیر در برابر ملت ایران تیره و تاریک بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، آمریکا را بزرگ ترین دشمن کشور و ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ نامید و مقام معظم رهبری نیز از آمریکا به عنوان طاغوت اعظم یاد کردند که این نشان دهنده دشمنی آشکار این کشور مستکبر نسبت به ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به معرفی سه طاغوت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در قرآن کریم، افزود: آمریکا به عنوان طاغوت اعظم در این سه بخش حضور دارند و دخالت می کند و از ابتدای پیروزی انقلاب همه توان خود را برای براندازی کشور به کار گرفته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، همدلی و همزبانی را اصول اولیه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: توطئه شیطانی آمریکایی ها علیه ملت ایران با این اصل مهم خنثی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha