یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
 حجت الاسلام سید عربعلی جباری - امام جمعه بهشهر

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با تأکید براین که ملت ایران ثابت کردند تا پای جان از انقلاب و آرمان های آن دفاع می کنند، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بر عظمت و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی افزود و موجب خوار و ذلیل شدن دشمنان این ملت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان از حضور حماسه آفرین ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال تقدیر کرد.

وی با بیان این که ملت ایران با این حضور خود شور و شعور انقلابی خود را به نمایش کشیدند، افزود: این مردم همیشه در صحنه ثابت کردند علیرغم همه مشکلات همچنان پشتیبان انقلاب و آرمان های نظام اسلامی هستند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران به عنوان خروش مردمی قدرتمند توانست با سلاح ایمان به خدا، قرآن و رهبری امام راحل نظام شاهنشاهی را در هم بکوبد و ملت ایران به پیروزی بزرگ ملی دست یافت، افزود: این مردم هیچ گاه پشتیبانی از انقلاب و نظام را رها نخواهند کرد و تا آخرین لحظه پای عهد خود با انقلاب، امام و رهبری می مانند.

حجت الاسلام جباری ادامه داد: ملت ایران بار دیگر نشان داد نسبت به دنیای کفر و استکبار ضدضربه و غیرقابل نفوذ است و در طول این 39 سال سر سازش با آنان نداشته و نخواهد داشت و تا آخرین قطره خون از دین و رهبری حمایت می‌کند.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر خاطرنشان کرد: ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی به پاسداشت سی و نه سالگی انقلاب اسلامی در جشن شکوه اتحاد و اقتدار ملی با گام هایی استوار و قلب هایی مملو از عشق به انقلاب، امام و رهبری حضور یافتند و فریاد سرباز ولایتیم را در گوش استکبار جهانی فریاد زدند و حماسه ای دیگر را خلق کردند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که این مردم فهیم و قدرشناس همواره مهم ترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی بودند، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که مهم ترین عامل بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی تا به امروز حضور در صحنه ملت ایران بوده است.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که نباید مردم و خواسته های به حق آنها، نادیده گرفته شود، تصریح کرد: این مردم قدرشناس و فهیم به وظیفه خطیر خود همانند گذشته در برابر انقلاب و نظام اسلامی به نحو احسن عمل کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده بودند حضور ملت ایران در راهپیمایی امسال 22 بهمن تماشایی بود، خاطرنشان کرد: باز هم رسانه های بیگانه در برابر این عظمت ملت ایران سکوت کردند.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که دشمنان و بدخواهان انقلاب از ماه ها قبل برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تلاش کرده بودند، گفت: اما مردم هوشیارو با بصیرت کشورمان با این حضور بی نظیر خود بار دیگر حماسه ای بی نظیر در جهان خلق کردند.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که این حضور مردم تو دهنی بزرگی به بدخواهان داخلی و خارجی بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم که دشمنان ملت ایران از این حضور معنا درس و عبرت گرفته باشند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که ملت ایران برای پیروزی این انقلاب و استقرار آن خون بها داده اند و به همین راحتی انقلاب و نظام خود را رها نمی کنند، گفت: دشمنان و بدخواهان ملت باید این آرزو را با خود به گور ببرند که روزی بر این کشور مسلط شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران ثابت کردند تا پای جان از انقلاب و آرمان های آن دفاع می کنند، افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال بر عظمت و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی افزود و موجب خوار و ذلیل شدن دشمنان این ملت شد.

حجت الاسلام جباری در ادامه با تأکید براین که مسئولان باید به این مهم توجه کنند که  مردم ما شایسته خدمت هستند، گفت: باید با وحدت و روحیه خدمت جهادی جلوی گرانی ها، تبعیض ها و بی‌عدالتی ها را بگیرند‌ تا شاهد پیشرفت شهرستانمان در تمامی عرصه ها باشیم

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha