جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: مراسم عزای فاطمیه سال به سال باید پررنگ تر و با عظمت تر برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: تعظیم شعائر دینی به خصوص بزرگداشت مراسم های ایام شهادت حضرات معصومین(ع) دارای برکات فرهنگی و فکری و عقیدتی برای جامعه ما به خصوص نسل جوان است.

وی با تاکید بر این که ما هر چه داریم از ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت زهرا(س) است، گفت: کمترین وظیفه ما این است که حرمت ایام فاطمیه را به عنوان یک شیعه و محب اهل بیت(ع) نگاه داشته و در راستای هر چه باعظمت تر برگزار شدن مراسم های ویژه عزاداری فاطمیه تلاش کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به مقوله بسیار مهم و راهبردی سبک زندگی اسلامی خاطرنشان کرد: توجه به سبک زندگی حضرات معصومین(ع) خصوصاً حضرت فاطمه (س) باعث می شود که ما در عمل به مقابله با بسیاری از مشکلات جامعه از جمله در رابطه با مسایل زناشویی و خانوادگی برآییم و به مدد و عنایت آن بزرگواران در این راستا موفق باشیم.

وی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی محصول پیوند مستحکم با قرآن و اهل بیت(ع) است گفت: حضور باشکوه و معنادار در محافل مذهبی و دسته جات عزاداری و شکوه هر چه بیشتر مراسم عزای سالروز شهادت صدیقه کبری(س) ، انتظار به حقی است که از عموم مردم مومن و ولایت مدار کشورمان می رود و قطعاً نیز همین گونه خواهد بود.

۳۱۳/۸

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha