جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد در نشست امضای تفاهم نامه همکاری با نهاد رهبری در دانشگاه های یزد با بیان اینکه در شرایط حاضر تعامل و هم‌افزایی بین متولیان فرهنگی در همه امور دینی و فرهنگی امری لازم و ضروری است گفت: اساتید گفتمان های دینی باید به روز باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، صبح امروز در نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان که در محل اداره کل تبلیغات استان برگزار شد گفت: در شرایط حاضر تعامل و هم‌افزایی در همه امور دینی و فرهنگی امری لازم و ضروری است.

وی افزود: در فعالیت‌های فرهنگی نباید تنها به جلسات و امضاءتفاهم نامه ها اکتفا کرد بلکه باید در عمل موضوع را پیگیری کرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی با اشاره به اجرای طرح گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه‌ها در سال‌های اخیر افزود: در این حوزه فعالیت‌های خوبی صورت گرفته که نتیجه آن تجربیات ارزشمندی است که منجر به عقد تفاهم‌نامه با اداره کل آموزش‌وپرورش و به دنبال آن نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان شده است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس بحث‌های صورت گرفته در گفتمان‌های دینی متونی استخراج و به مرکز ارسال‌شده است که نتیجه آن انتشار کتب و جزواتی شده که در اختیار اساتید گفتمان دینی در استان‌ها جهت بهبود روند گفتمان دینی قرارگرفته است.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی بر لزوم به‌روز بودن اساتید گفتمان دینی تأکید کرد و افزود: در این راستا دوره‌هایی ویژه اساتید گفتمان دینی با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و مذهبی گفت: این استقبال نشان می‌دهد که مردم طالب هستند و این مهم رسالت دستگاه‌ها فرهنگی را سنگین‌تر می‌کند که با توجه به نیازهای روز برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha