شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سرهنگ علی پوری، جانشین سازمان اردویی راهیان نور

حوزه/جانشین سازمان اردویی راهیان نور کشور، از توسعه یادمان عملیات الی بیت المقدس و برپایی نمایشگاه نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پادگان شهید حبیب الهی اهواز خبر داد.

سرهنگ علی پوری، جانشین سازمان اردویی راهیان نور کشور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک سال نو به ملت ایران اظهار داشت: در سال ۹۶ و نوروز ۹۷ یک سری نوآوری در حوزه راهیان نور همانطور که از انتظارات رهبرمعظم انقلاب بود، انجام شد.

جانشین سازمان اردویی راهیان نور با بیان اینکه رزمایشی در هور را برای اقشار متخصص از قبیل دانشجو، طلبه پیش بینی کردیم، خاطرنشان کرد: این رزمایش تا پایان نوروز و سفرهای راهیان نور در دست اجرا است ضمن اینکه در بحث توسعه یادمان های دفاع مقدس اقداماتی انجام شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه یادمان عملیات الی بیت المقدس را توسعه دادیم، افزود: نمایشگاه نیروی هوافضای سپاه پاسداران را جنب پادگان شهید حبیب الهی برپا کردیم تا زائران راهیان نور از توانمندی های جمهوری اسلامی ایران آگاه شوند.

سرهنگ پوری ادامه داد: در حصوص اسکان و ارائه خدمات رفاهی به زائرین راهیان نور توانستیم ظرفیت های بسیار خوبی را از شمال تا جنوب خوزستان و در زمانی که کاروان های راهیان نور در غرب کشور مستقر نیستند، انجام دهیم ضمن اینکه در اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور همچون ایلام، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، کردستان و آذربایجان غربی ظرفیت های خوبی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه پایان سال راهیان نور ۳۱ فروردین ماه است، تصریح کرد: آمار کلی از حضور راهیان نور در آن زمان از سوی سردار فضلی، فرمانده قرارگاه راهیان نور کشور اعلام می شود.

جانشین سازمان اردویی راهیان نور در پایان ابراز امیداوری کرد تا زائران راهیان نور سفری  سالم و امن داشته و از چنین سفر معنوی بهره مند و توفیقات روزافزونی به دست آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha