شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 21, 2024
رحیمی

حوزه/ جلسه کمیته سیاست گذاری دوره طلبه وظیفه در آموزش و پرورش با حضور کارشناسان و مسئولینی از حوزه و آموزش و پرورش در محل دبیر خانه ستاد همکاری ها برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، علیرضا رحیمی معاون برنامه ریزی و پژوهش دبیرخانه ستاد همکاری ها ضمن تبریک اعیاد رجبیه گفت:‌ امیدواریم در سالی که اوایل آن با اعیاد رجبیه آغاز شد فصل نوینی را از همکاری های حوزه و آموزش و پرورش شاهد باشبم.

وی بر اهتمام همه مسئولان و آحاد جامعه در خصوص تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی نام گرفت تاکید کرد.

رحیمی افزود ؛در شرایطی که حتی کشورهای اروپایی شعار اقتصاد مقاومتی سر میدهند و حمایت از تولید ملی را خط قرمز خود قرار داده اند و این ایده را از ایران الگو گرفته اند، به طریق اولی وظیفه هر شهروند و مسئولی است که عرق ملی خود را حفظ کرده و در حمایت از سرمایه های ملی و تولیدات داخلی  به وظیفه خود عمل نماید. 

در ادامه این نشست ،اعضای کمیته سیاست گذاری دوره سرباز طلبه در آموزش و پرورش مصوب کردند در برگزاری دورههای حضوری و غیر حضوری اساتید قبل از برگزاری دوره در یک جلسه توجیهی نسبت به اهداف دوره و مخاطبین توجیه شوند.

همچنین مقررگردید؛ در پایان دوره حضوری و غیر حضوری، آزمون بعمل آید.

بر پایه این گزارش:‌صدور گواهی پایان دوره بر عهده مرکز آموزش‌های مهارتی حرفه‌ای حوزه می‌باشد ،علاوه بر آن مسئولیت تهیه و تدوین محتوای آموزشی، تامین اساتید مربوطه و تعیین مدیر دوره به عهده مرکز آموزش های کاربردی مهارتی حوزه های علمیه می باشد.    

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha