شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ بخش حوزوی در سومین روز نمایشگاه بین المللی قرآن(۹)

حوزه/ کتاب های «موفقیت در تبلیغ»، «مهارتهای شادی آفرین» و«جذاب سازی کلاس های دینی» از آثار معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه است که مورد استقبال باز دیدکنندگان از نمایشگاه قران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن، معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه آثار مکتوب و دیجیتال خود را در این نمایشگاه عرضه نموده است.

کتاب های «موفقیت در تبلیغ»، «مهارتهای شادی آفرین»،«جذاب سازی کلاس های دینی»، «روش ارائه مفاهیم دینی»، «روش تدریس و کلاس داری تبلیغی» و« شیوه جذب جوانان» از پر فروش ترین های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه در این دوره از نمایشگاه قران بوده که مورد استقبال قرار گرفته است.

کتاب «تبلیغ در محرم» که حاوی مجموعه مقالاتی است که درماهنامه مبلغان پیرامون موضوعات امام حسین(ع) و حماسه عاشورا نوشته شده، کتاب  های «تبلیغ در رمضان»، «امیر المؤنین علی بن ابی طالب(ع)»، «امام مهدی، حضرت زهرا(س)»، «رهزن عرفان»،« در جست و جوی حقیقت»، «پاسخ به پرسش های اعتقادی وهابیت»، «شما هم بخوانید( گفت گو با ایمان داران مسیحی)» و «بی راهه بهائیت» از برخی آثار عرضه شده دربخش محتوایی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه است.

کتاب «شبکه عنکبوتی» را می توان یکی از آثار فاخر معاونت تبلیغ دانست که این کتاب به روش های جذب، نفوذ و تأثیر گذاری در فضای مجازی می پردازد و در چهار فصل تألیف گردیده.

«اصول و ارائه مفاهیم دینی»، «مشاوره از دیدگاه اسلام شناسی»،«مسیحیت شناسی تحلیلی»،«آیین زرتشتی و باستان شناسی» و «در جستو جوی حقیقت» از برخی دیگر آثار آموزشی عرضه شده این معاونت در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن است.

 لازم به ذکر است مبلغان، معاونت و امور فرهنگی حوزه های علمیه نیز در جهت رفع برخی کمبود ها عرصه تبلیغ قدم برداشت و از سال 78 مجله ای ویژه مبلیغن اسلام منتشر کرده تا با ارسال برای تک تک آن ها هم احتیاجات تبلیغی آن ها  را برطرف سازد و هم حلقه ارتباطی بین انان و حوزه علمیه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha