پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مرکز تخصصی نورالزهرا(س) ساری

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی حوزوی نورالزهرا(س) ساری گفت: روحانیون و طلاب باید مسلح و آماده وارد عرصه مقابله با شبهات و تفکرات غلط و انحرافی در فضای مجازی شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، خانم سیده عطیه خاتمی مدیر مرکز تخصصی نورالزهرا (سلام الله علیها) ساری، در جمع اساتید، کادر و طلاب این مرکز تخصصی، ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی، بیان کرد: ولایت پذیری مهم ترین پیام عاشوراست و خواهران طلبه احیا کننده این پیام در جوامع کنونی هستند.

وی اظهار کرد: امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) ادامه دهندگان مکتب حسینی بودند و رسالتی را که بر دوش آن ها نهاده شده بود را به احسن وجه انجام دادند و ما باید به عنوان وارثان انبیاء الهی از آنان الگو گرفته و ادامه دهنده این رسالت عظیم باشیم.

مدیر مرکز تخصصی نورالزهرا(سلام الله علیها) ساری در ادامه اعلام کرد: آگاهی، بیداری غافلان و خفتگان عصر حاضر، تکلیفی است که بر دوش طلاب نهاده شده و خواهران طلبه باید با پیروی از سیره معصومین(علیهم السلام) این وظایف را کامل و جامع به اتمام رسانند.

وی، هدایت فکری و دینی، هدایت سیاسی، بصیرت افزایی و  حضور در عرصه خدمات اجتماعی را از جمله وظایف طلاب در نگاه مقام معظم رهبری دانست و یادآور شد: روحانیون و طلاب باید مسلح و آماده وارد عرصه مقابله با شبهات و تفکرات غلط و انحرافی در فضای مجازی شوند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha