جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمد خانی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه وقتی داعش برای عقیده باطل خود شبانه‌روز تلاش می‌کند، چرا ما برای عقیده حق خود تلاش نکنیم، گفت: طلبه شیعه باید شبانه‌روز برای تبلیغ عقیده بر حق شیعه تلاش کرده و در این زمینه چیزی کم نگذارد.‌

حجت‌الاسلام محمد خانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به وظایف امروز طلاب برای نقش‌آفرینی شایسته در آینده جامعه اسلامی، اظهار کرد: اگر طلبه هستیم و می‌خواهیم طلبه بمانیم باید تمام توان خود را به کار بگیریم و خود را به اوج برسانیم.

وی با اشاره به اثر همت بالا در زندگی افراد، اضافه کرد: در این مسیر نباید از نیروهای مخفی بدن خود غافل شویم بلکه باید همواره به فکر تقویت تمام قوای خود باشیم.

حجت‌الاسلام خانی با بیان این‌که افراد در سختی‌ها انرژی بیشتری پیدا می‌کنند، اظهار داشت: افراد بسیاری بودند که عمر طبیعی داشتند، اما با تلاش فراوان خود را به سطحی رساندند که بزرگانی همچون امام خمینی(ره) از این گونه افراد هستند.

استاد حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: ما باید در تمام کارهای خود با قوت و به محکمی کار کنیم تا بتوانیم بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

وی با اشاره به این‌که خداوند دوست دارد بنده کارهایش را به بهترین شکل انجام دهد، تصریح کرد: اگر قرار است هر کاری انجام بدهیم باید آن را به بهترین شکل انجام بدهیم.

حجت‌الاسلام خانی با بیان این‌که وقتی داعش برای عقیده باطل خود شبانه‌روز تلاش می‌کند، چرا ما برای عقیده حق خود تلاش نکنیم، گفت: طلبه شیعه باید شبانه‌روز برای تبلیغ عقیده بر حق شیعه تلاش کند و در این زمینه چیزی کم نگذارد.

وی اظهار داشت: کفار در عقیده باطل خود محکم هستند، ما هم باید در عقیده حق خود محکم باشیم و نگذاریم حق برای مردم مخفی بماند.

حجت‌الاسلام خانی با اشاره به این‌که منابع شیعه راهگشای زندگی بشر است، گفت: طلبه باید برای وقتش ارزش قائل باشد و در منابع شیعه وقت بگذارد و این منابع ارزشمند را همیشه مورد مطالعه قرار بدهد.

وی با بیان این‌که طلبه باید از وقت خودش به‌درستی استفاده کند، اظهار کرد: طلبه زرنگ از کمترین زمان‌ها بهترین استفاده‌ها را می‌برد تا خود را برای فعالیت در آینده نظام و جامعه اسلامی مهیا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha