شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین برنامه های حوزه استان در هفته پژوهش را تشریح کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی، در نشست مسئولین پژوهش و اساتید مدارس علمیه قزوین، به برگزاری برنامه های هفته پژوهش پرداخت و گفت: در هفته پژوهش برنامه هایی از قبیل نمایشگاهی، دیدار با پیشکسوتان عرصه پژوهش و تحقیق، همایش‌ها و نشست‌های تخصصی در موضوع تحقیق برای طلاب پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی که رهبری معظم انقلاب اسلامی به آن تاکید فرموده اند، در این هفته نیز در تمام مدارس علمیه استان قزوین با محوریت هفته پژوهش برگزار می شود که اساتید و مدیران مدارس باید این مسئله را اولویت جدی قرار داده، تا نتایج خوبی را به دست آوریم.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: در این هفته بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان قزوین نیز برای طلاب و اساتید مدارس فراهم شده است، همچنین از طلاب و اساتید برتر پژوهشی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امروز مقوله پژوهش و تحقیق باید به صورت جدی در حوزه مطرح شود تا بتوانیم آثار خوبی را با محتوای ارزشمند ارائه نماییم.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین در پایان از رونمایی آثار اساتید حوزه علمیه قزوین در موضوعات مختلف خبر داد و گفت: به آثار برتر جوایزی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha