شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را قوت قلبی برای مستضعفین عالم دانست و گفت: ان‌شاءالله فردا مردم ایران به‌ویژه خوزستان شهید پرور، به همه دشمنان نشان می‌دهند بر سر آن عهدی که بستند، تا ابد خواهند ماند و هیچ عاملی نمی‌تواند آن‌ها را از مسیر انقلاب خارج کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن، گفت: مردم بصیر، آگاه، متعهد، زمان‌شناس و وفادار ایران اسلامی، فردا همچون سال‌های گذشته و بلکه باشکوه‌تر از هر راهپیمایی دیگری، چنان صحنه‌ای رقم می‌زنند که چشم تا چند سال چشم جهانیان را معطوف خود کنند.

وی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور و مقامات ارشد آمریکا مبنی بر اینکه «مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلابشان را نخواهند دید»، گفت: إن شاءالله فردا مردم ایران به‌ویژه خوزستان شهید پرور، به همه دشمنان نشان می‌دهند بر سر آن عهدی که بستند، تا ابد خواهند ماند و هیچ عاملی نمی‌تواند آن‌ها را از مسیر انقلاب خارج کند.

امام جمعه موقت اهواز، انقلاب اسلامی و تجدید بیعت‌های هرساله مردم با آرمان انقلابش را نویدی برای مستضعفان جهان دانست و تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران منشأ و قوت قلبی برای کشورهای آزادی‌خواه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده، بیان داشت: امروز دوستان انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از دشمنان انقلاب هستند و راهپیمایی ۲۲ بهمن فردا و حضور گسترده مردم می‌تواند امید و اطمینان خاطری برای آنان باشد.

وی در پایان تصریح کرد: فردا همه ملت ایران یکپارچه و هم‌صدا در خیابان‌ها حضور پیداکرده و همان‌طور که در آیه قرآن آمده است «إن تنصروالله ینصرکم و.....» خداوند متعال پیروزی نهایی را به ملت ایران عطا خواهد کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha