جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شورای اداری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی گفت: حوزه علمیه استان ایلام آمادگی اعزام نیروهای جهادی طلاب و روحانیون برای امداد رسانی به سیل زدگان را دارد و در تماس با مدیران حوزه های علمیه فارس، خوزستان، کرمانشاه و لرستان اعلام آمادگی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام، گفت: حادثه سیل اخیر بسیار دلخراش بود و طلب مغفرت برای در گذشتگان این حادثه را داریم.

وی افزود: حوزه علمیه استان ایلام آمادگی اعزام نیروهای جهادی طلاب و روحانیون برای امداد رسانی به سیل زدگان را دارد و در تماس با مدیران حوزه های علمیه فارس، خوزستان، کرمانشاه و لرستان اعلام آمادگی شده است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام بیان کرد: درحال حاضر طلاب مدارس علمیه استان در مناطق سیل زده استان حضور دارند و در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده هستند.

وی ادامه داد: سیل به برخی از مدارس علمیه سطح استان آسیب رسانده است که باید میزان خسارات آن برآورد شود و گزارشی به مرکز ارسال گردد تا بودجه‌‎ای برای ترمیم آنها در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی گفت: با مدیریت درست و پیشگیری ها و هشدار های ستاد بحران استان، موجب شد که در استان ایلام به لطف خدا هیچ گونه تلفات جانی نداشته باشیم، ولی از لحاظ زیر ساختی، تخریب پل ها و مزارع کشاورزی خساراتی وارد شده است که باید مسئولین برای جبران خسارت چاره‌ اندیشی کنند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان گفت: در سال جدید برنامه های ویژه‌ای برای مدارس علمیه در نظر گرفته شده تا رشد چشم گیری نسبت به سال گذشته داشته باشند.

انتهای پیام 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha