شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سومین پیش نشست پانزدهمین همایش دکترین مهدویت

حوزه/ کمیسیون تخصصی پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با ارائه ۱۰ مقاله و نقد و کارشناسی توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین آیتی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین بخشی در جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، کمیسیون تخصصی پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با حضور حجج اسلام آیتی و بخشی و سرکار خانم موحدی به عنوان نماینده علمی جامعه الزهرا(س) در همایش پانزدهمین و جمعی از اساتید، پژوهشگران و طلاب جامعه‌الزهرا(س) در پژوهشگاه حضرت معصومه علیهاالسلام برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سومین پیش‌نشست پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در قالب کمیسیون تخصصی تشکیل شد که در آن،  ۱۰ نفر از پژوهشگران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به ارائه مقالات خود پرداختند.

نماینده علمی جامعه الزهرا(س) در ابتدای این پیش نشست گزارشی از روند فعالیت های علمی و مقالات ارائه شده به این همایش ارائه کرد.

دکتر نرگس موحدی، روند همکاری‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام را در دو بخش اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های انگیزشی و همچنین تشکیل دبیرخانه جذب مقالات تشریح کرد.

وی گفت: به منظور اطلاع‌رسانی و ایجاد انگیزه برای نگارندگان مقاله در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام کانال دکترین مهدویت در پیام‌رسان سروش راه‌اندازی شد.

خانم موحدی افزود: در همین راستا ۶۴ عنوان چکیده جذب و  ۵۴ عنوان مقاله نیز به دبیرخانه دکترین در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از سوی اساتید، پژوهشگران و طلاب دریافت شد و بعد از ارزیابی توسط دو استاد متخصص در حوزه مهدویت در سامانه همایش بارگذاری شده است.

در ادامه کمیسیون، ۱۰ نفر از پژوهشگران که مقالاتشان از امتیاز بالاتری بر مبنای ارزیابی‌ها برخوردار بودند، به ارائه مقاله خود پرداختند و اساتید کارشناس هر یک از مقالات را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

 

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha