جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اسامه التمیمی

حوزه/ اسامه التمیمی نماینده سابق پارلمان بحرین روز گذشته پس از فرار از دست نیروهای امنیتی آل خلیفه به سفارت آمریکا در بحرین پناهنده شد اما سفارت آمریکا نیز از پذیرش وی خودداری کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، اسامة التمیمی نماینده سابق مجلس بحرین روز گذشته به همراهی خانواده اش به سفارت آمریکا در منامه پناهنده شد، اما در نهایت با درهای بسته سفارت و عدم پذیرش مواجه شد و نیروهای پلیس از ورود وی به سفارت ممانعت کرده و سپس با این پاسخ کارمندان سفارت مواجه شد که سفارت آمریکا در این امور مداخله نمی‌کند.

التمیمی که از اهل سنت بحرین است به مواضع منتقدانه اش علیه فساد حکومت بحرین معروف می باشد.

وی شب گذشته با انتشار فیلمی علت پناهندگی اش به سفارت آمریکا را در خطر بودن حیات خود و خانواده اش خوانده و تاکید کرده بطور مداوم مورد پیگرد، آزار و اذیت و تهدید قرار میگیرد. وی در این فیلم گفته است دیروز خودروهای پلیس خودروی وی را مورد تعقیب و محاصره قرار داده و می خواسته اند تلفن همراهش را ضبط کنند که با مخالفت او رور برو شده اند و به مدت پانزده دقیقه به تعقیب و گریز ادامه داده اند که باعث آسیب دیدن خودروی التمیمی و وحشت فرزندش که همراهش بوده شده است.

التمیمی افزود: در ایام عید فطر یکی از باشگاه های ورزشی متعلق به وی که مجهز به تمامی سیستم های امنیتی بوه است به علت نامعلوم بطور کامل در آتش سوخته و اقدام او به فیلمبرداری از این حادثه باعث شده که مورد تعقیب پلیس برای ضبط تلفن همراهش قرار گیرد. اسامه التمیمی همچنین تاکید می‌کند چندی پیش نیز باشگاه دیگر وی نیز مورد هدف مستقیم شلیک کلاشینکف قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha