جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی- مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام با تسلیت درگذشت طلبه جهادی مرحوم حسین حسین زاده، گفت: پیام تسلیت به موقع آیت الله اعرافی، التیام مضاعفی بر مصیبت درگذشت طلبه جهادگر حوزه علمیه ایلام بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام با تسلیت درگذشت طلبه جهادی مرحوم حسین حسین زاده، گفت: پیام تسلیت به موقع آیت الله اعرافی، التیام مضاعفی بر مصیبت درگذشت طلبه جهادگر حوزه علمیه ایلام بود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم تشییع و تدفین طلبه جهادگر مرحوم حسین زاده با حضور گسترده مردم و مسئولان، افزود: پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، تاثیر بسیاری زیادی بر با شکوه تر برگزار شدن مراسم تشییع و خاکسپاری این طلبه جهادی داشت که باید از توجه خاص ایشان به طلاب صمیمانه تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.

وی همچنین از حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، خبرگزاری رسمی حوزه، مدیر و اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهرستان دره شهر، مسئولان و مردم ولایت مدار این شهرستان که در باشکوه تر برگزار شدن مراسم تشییع و تدفین طلبه جهادگر بسیار موثر بودند، تقدیر و تشکر کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی تصریح کرد: مراسم باشکوه تشییع و تدفین مرحوم حسین زاده صحنه نمایش پیوند مستحکم و ناگسستنی مردم و روحانیت بود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در ادامه با اشاره به خصوصیات طلبه جهادی مرحوم حسین زاده، اظهار کرد: مرحوم حسین زاده از طلاب با اخلاق، جهادی، فرهنگی و ممتاز بود و ضمن اینکه خود به کمک کشاورزان شتافته بود، مردم را هم تشویق می کرد که برای اطفای حریق مزارع کشاورزی بی تفاوت نباشند. این امر نشان دهنده آن است که روحانیون و طلاب از مردم هستند و در تمامی مشکلات همراه و یاری گر آنان می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در ادامه به امضای تفاهم نامه ها با ادارات و دستگاه های مختلف اشاره کرد و  گفت: تفاهم نامه هایی که با ادارات امضاء شده نباید به همین امضاء و برگه کاغذ بسنده شود، لذا حوزه علمیه استان باید وارد عمل شود و با رایزنی های گسترده در راستای اجرای کامل تفاهم نامه ها تلاش کند و برای محقق شدن این امر مهم باید ماهیانه جلسات مستمری با ادارات برگزار شود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: در بحث استفاده از روحانیون بومی در کاروان های عتبات عالیات باید مکاتباتی صورت پذیرد که برای کاروان های عتبات از ظرفیت های روحانیت استان استفاده شود.

وی در ادامه با ارائه پیشنهادی گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، طرح تبلیغی در بیمارستان های سطح استان اجرا شود تا بتوان علاوه بر عیادت از بیماران به آنها مشاوره های دینی داد. این مهم در روند بهبود آنان بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام

 

گفتنی است؛

حسین حسین زاده از طلاب پایه پنجم حوزه علمیه ایلام، که برای خاموش کردن آتش مزارع گندم به یاری کشاورزان روستای عباس آباد شهرستان دره شهر رفته بود، دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی گذشت.

http://hawzahnews.com/detail/News/494913

 

پیکر این طلبه جهادی، روز شنبه ۲۵ خردادماه، با حضور مسئولان حوزوی، استانی و محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، اساتید، طلاب و اقشار مختلف مردم، در شهرستان دره شهر تشییع و در زادگاهش روستای عباس آباد به خاک سپرده شد.

http://hawzahnews.com/detail/News/494940

 

گزارش تصویری تشییع و تدفین

http://hawzahnews.com/detail/Photo/494988#ad-image-0

 

آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های خواهران کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام و جمعی دیگر از مسئولان، با صدور پیام های جداگانه ای، درگذشت مرحوم حسین زاده را تسلیت گفتند.

http://hawzahnews.com/detail/News/494930  

http://hawzahnews.com/detail/News/495121

http://hawzahnews.com/detail/News/495067

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha