شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت السالام سبحانی نیا

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین به همکاری طلاب و روحانیون با جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون در بحران هایی نظیر زلزله و سیل توانسته اند به خوبی به یاری حادثه دیدگان بشتابند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قزوین به همراه مدیر عامل این جمعیت، با مدیر حوزه علمیه استان قزوین دیدار و ضمن تبریک این انتصاب، خواستار توسعه همکاری ها شدند.

حجت الاسلام ابوالفضل مفیدی کیا به همکاری طلاب و روحانیون با جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون در بحران هایی نظیر زلزله و سیل توانسته اند به خوبی به یاری حادثه دیدگان  می شتابند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قزوین ادامه داد: در زلزله کرمانشاه و سیل اخیر در برخی از استان های کشور، حوزه علمیه قزوین با اعزام گروه های جهادی به یاری آسیب دیدگان شتافت.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر کارکنان جمعیت هلال احمر، بیان کرد: در حوادثی مانند سیل و زلزله، امدادگران هلال احمر، خالصانه به کمک آسیب دیدگان حوادث می شتابند که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر اقدامات بسیار ارزشمندی در داخل و خارج از استان انجام داده که باید از فعالان این نهاد تقدیر کرد.

 مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بین الملل حضرت امام خمینی (ره) نیز با مدیر جدید حوزه علمیه قزوین دیدار کرد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha