شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت السالام غفاری

حوزه/ حجت الاسلام غفاری از اجرای طرح «تمسک» خبر داد و گفت: در این طرح، هر مبلغ در منطقه ای که حضور دارد، پایگاه های قرآنی ثقلین را راه اندازی و در کنار آن مسائل مختلف مردم را نیز بررسی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله غفاری در جلسه هم اندیشی معاونان تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین که امروز در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزارشد، گفت: امروز با توجه به گسترش شبکه های مختلف در فضای مجازی، مبلغان باید بیش از همیشه برنامه های تبلیغی برای مردم وجوانان داشته باشند و تا می توانند سطح علمی خود را ارتقا دهند.

وی به برگزاری طرح «تمسک» اشاره و عنوان کرد: در این طرح هر مبلّغ در منطقه ای که حضور دارد، پایگاه های قرآنی ثقلین را راه اندازی و در کنار آن مسائل مختلف مردم را نیز بررسی می کند. معاونت تبلیغ حوزه علمیه قزوین در این طرح در بین سایر استان های کشور رتبه اول را داراست.

مدیر کل اعزام و پشتیبانی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور بیان کرد: 2903 مبلغ در طرح ثقلین شرکت کردند که امیدواریم این تعداد در سال جاری نیز افزایش یابد.

وی به تشکیل شوراهای «پیوند آسمانی» در شهرها و روستا ها اشاره کرد و گفت: مبلغان باید در رابطه با ترویج فرهنگ ازدواج آسان و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی نظیر طلاق، آگاهی های لازم را به مردم و خانواده ها بدهند.

 حجت الاسلام عباس فغانی، معاون تبلیغ حوزه علمیه قزوین نیز گزارشی از فعالیت ها و برنامه های معاونت مربوطه ارائه داد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha