جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علماء در جلسه شورای اداری استان، که با حضور ائمه جمعه سراسر استان و قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اقتدار امروز ما در منطقه ناشی از خون شهداست که دشمن منفعل و بلاتکلیف بوده و می داند هر تصمیم گیری برای منطقه بدون موافقت ایران اسلامی به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در جلسه شورای اداری استان، که با حضور ائمه جمعه سراسر استان و قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، گفت: محبوب ترین عمل مستحب نزد خداوند متعال خدمت به مردم است و روحیه خدمتگزاری باید در جامعه تقویت شود .

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اهمیت به دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر باعث اصلاح فرد و جامعه می شود، افزود: تمام گرفتاری های ما به خاطر این است که نسبت به هم متذکر نیستیم، زیرا اگر نسبت به یکدیگر متذکر باشیم، تمامی خطاهای جامعه از بین می رود.

وی در ادامه با بیان اینکه جایگاه نماز جمعه در استان را جایگاهی ویژه و رفیع در جامعه دانست و ادامه داد: فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه نقش بسیار مهمی در آگاهی و بیداری جامعه دارد و روح تقوا را در جامعه تقویت می کند و نقش بسیار مهمی در جهت دهی به افکار مردم و پیشبرد اهداف انقلاب دارد.

آیت الله علما با اشاره به اینکه وجود تقوای الهی در جامعه بسیار مهم و کارساز است و با داشتن این روحیه و خصیصه بود که امام راحل(ره) توانست تمام معادلات شرق و غرب را برهم بزند،اظهار داشت: اقتدار امروز ما در منطقه ناشی از خون شهداست که دشمن منفعل و بلاتکلیف بوده و می داند هر تصمیم گیری برای منطقه بدون موافقت ایران اسلامی به نتیجه نخواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به سخنی از حضرت امام(ره) که فرمودند: شرافت همه ما به این است که خدمت ‏به خلق خدا کنیم، گفت: بالاترین خدمت، خدمت به مردم خصوصاً جوانان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha