چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
انقلاب

نمایشگاه تخصصی عکس با موضوع انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر در حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز برپا می شود.

حجت الاسلام حسن پورمیسور، مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، با اشاره به برنامه های این مدرسه علمیه در دهه فجر خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر در این مدرسه علمیه برپا می شود.

وی افزود: راهپیمایی مردم در اوایل انقلاب اسلامی و سخنرانی های حضرت امام(ره) در قالب هزار عکس و جمله در محوطه این مدرسه به نمایش گذاشته می شود.

حجت الاسلام پورمیسور همچنین تصریح کرد: نشست‌های فرهنگی نیز با حضور طلاب مدرسه علمیه و با دعوت از اساتید متخصص با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه زمان قبل از انقلاب و بعد از انقلاب در دهه فجر برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز شرکت طلاب این مدرسه علمیه در کوهپیمایی و زیارت قبور مطهر شهدای گمنام در امامزاده عون بن علی(ع) را از دیگر برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهم طرح های اجرا شده در طول سال ابراز داشت: کارگاه هایی با موضوع شبهات ولایت فقیه، امسال در مدرسه علمیه برگزار شد که این کارگاه در چهار جلسه به طول انجامید.

حجت الاسلام پورمیسور ادامه داد: کارگاه هایی با موضوع شبهه وهابیت، عرفان های نوظهور و جریان شناسی مسیحیت نیز به صورت هفتگی در حال برگزاری است.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha