جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسعود حدادی

حوزه/ حجت الاسلام حدادی گفت: برای پاسخگویی به شبهات معارف انقلاب اسلامی کلاس‌های بیان معارف انقلاب اسلامی در مدرسه امام خمینی (ره) ماکو برای عموم طلاب این مدرسه برگزار می‌شود و در این جلسات، اهداف، مراحل پنج‌گانه و فرایند تحقق انقلاب اسلامی و از دیدگاه رهبر انقلاب بیان می‌شود.

حجت الاسلام مسعود حدادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به این که بیان معارف انقلاب اسلامی شبهات زیادی را پاسخ خواهد داد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در امتداد حرکت و اهداف انبیاء، ائمه و اولیای الهی در جهت حاکمیت دین خدا بوده است و باید این مساله برای مردم تبیین شود.

وی ادامه داد: امروز بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی شبهات زیادی در رابطه با تشکیل و موجودیت انقلاب اسلامی در اذهان عموم شکل گرفته است که بیان معارف انقلاب اسلامی به همه این شبهات پاسخ خواهد داد و انقلاب اسلامی، اسلام واقعی است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ماکو عنوان داشت: پیشنیه انقلاب اسلامی باید برای مردم بیان شود و همه انبیاء الهی و ائمه (ع) در جهت تمدن‌سازی الهی تلاش کردند و انقلاب اسلامی استمرار و امتداد این حرکت است که با تلاش‌های علمای اسلام و در رأس آن امام خمینی (ره) به ثمر نشسته است و با درایت امام خامنه‌ای به پیش می‌رود.

وی با اشاره به بیانات امام خامنه‌ای در مورد انقلاب اسلامی، بیان داشت: رهبر معظم، انقلاب اسلامی را یک موجود زنده عنوان کردند و بیعت با انقلاب بیعت با رسول الله است و انقلاب اسلامی یک انقلاب دفعی نبوده و تدریجی است و به عنوان موجود زنده و فعال در حال حرکت به سمت تحقق آرمان‌ها می‌باشد.

حجت الاسلام حدادی بیان داشت: برای پاسخگویی به شبهات معارف انقلاب اسلامی کلاس‌های بیان معارف انقلاب اسلامی در مدرسه امام خمینی (ره) ماکو برای عموم طلاب این مدرسه برگزار می‌شود و در این جلسات، اهداف، مراحل پنج‌گانه و فرایند تحقق انقلاب اسلامی و از دیدگاه رهبر انقلاب بیان می‌شود.

وی ادامه داد: در این کلاس‌ها به پیشینیه انقلاب اسلامی اشاره می‌شود و اینکه تقابل حق و باطل از زمان هابیل و قابیل شروع شده و امروز هم ادامه دارد و انقلاب اسلامی به دنبال تحقق حاکمیت واقعی الله بر زمین است که این امر مقدمات ظهور را فراهم می‌سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha