جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 859384
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵
حجت الاسلام ابراهیمی

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی با حضور در پایگاه تابستانی نوجوانان مسجد صاحب‌الزمان(عج) در شهرستان نقده، از کلاس‌ها و روند برگزاری دوره بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام محمود ابراهیمی، امام جمعه شهرستان نقده، در جمع نوجوانان طرح پایگاه تابستانی شهرستان نقده، در مدرسه شهید دانش پایه که به همت روحانیون، فرهنگیان، و فعالین فرهنگی مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهرستان اجرا می‌شود، حضور یافت و از اجرای این طرح در شهرستان بازدید کرد.

امام جمعه نقده در این باره گفت: نزدیک به ده پایگاه تربیتی تابستانی خواهران و برادران در شهرستان نقده فعال است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از همه آن‌ها بازدید و از روند اجرای آن مطلع خواهیم شد.

امام جمعه نقده ادامه داد: طرح‌های تابستانی بهترین فرصت است که با جذب نوجوانان به محیط‌های تربیتی که هم تفریح و هم تربیت‌ دینی آن‌ها در آن‌جا تامین می‌شود از نفوذ حملات اعتقادی و فرهنگی در آن‌ها جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: تربیت سالم نوجوانان زیر نظر روحانیون و معلمین دلسوز هم برای آن‌ها و هم برای خانواده نوجوانان جذابیت دارد، به گونه‌ای که دانش‌آموزان حضور در پایگاه‌های تابستانه و استفاده از تفریح و تربیت در آن‌جا را بر هر چیزی حتی حضور در منازل خود، ترجیح می‌دهند.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: در عصری که دشمن از همه ظرفیت‌های مجازی و حقیقی برای حمله به اعتقادات و فرهنگ دینی ما استفاده می‌کند وجود چنین پایگاه‌های در شهرها حملات دشمن را خنثی خواهد کرد و وقتی یک پایگاه تابستانه توانسته است بیش از صد نفر را جذب کند نشانگر حرکت‌های مثبت فرهنگی است و باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.






 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha