شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
اختتامیه دوره آموزشی مهارت افزایی طلاب هرمزگان

حوزه/ مسئول دفتر همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش شیراز بابیان اینکه برگزاری دوره آموزشی به خاطر مسائلی که در کشور وجود دارد دشوار است، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی بودجه‌هایی را می‌طلبد که وجود ندارد، بودجه‌هایی را با سختی تخصیص داده‌اند تا دوره آموزشی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام عباس امیدی، صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوره ضمن خدمت مبلغین و مبلغات مدارس امین که در کانون فرهنگی حضرت زینب(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه امام عصر(عج) بر اعمال ما آگاهی دارد، اظهار داشت: اگر برخی اوقات طلاب و مبلغین در فعالیت‌های خود با ناملایماتی روبه‌رو می‌شوند، باید بدانند مهم‌تر از همه‌چیز این است که امام عصر(عج) نظاره‌گر اعمال است، و همین‌که حضرت مشاهده می‌کنند. کافی است.

وی در ادامه افزود: اگر بخواهیم در این جامعه برای امام عصر(عج) کارکنیم تلاش و دشواری‌های خود را دارد، انگیزه بیداری و توجه به امام زمان(عج) به ما آرامش می‌دهد و دغدغه ایجاد می‌کند که فعالیت‌ها را به نحو مطلوب انجام دهیم.

مسئول دفتر همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش شیراز تصریح کرد: پذیرش این برنامه در سال‌های گذشته نه به خاطر عناد بلکه به خاطر عدم آگاهی دشوار، تزریق دید معنوی به حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است و همین امر حوزه را از دیگر نهادها جدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره آموزشی به خاطر مسائلی که در کشور وجود دارد دشوار است، چراکه بودجه‌هایی را می‌طلبد که وجود ندارد، بودجه‌هایی را با سختی تخصیص داده‌اند تا دوره آموزشی برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha