جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 20, 2024
خبرنگار

فرماندارشهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه خبرنگاران با مطالبه گری زمینه پاسخگویی مسئولین را فراهم کنند، تصریح کرد: خبرنگاران سفرای واقعی ایجاد امنیت اجتماعی، آگاهی بخشی جامعه، حاکمیت قانون و حضور حداکثری مردم در انتحابات و عرصه های سیاسی اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، اسماعیل بایبوردی فرماندار آران و بیدگل درمراسم تجلیل از خبرنگاران، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیرخم، به نقش کلیدی خبرنگاران در توسعه پایدار و پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: خبرنگاران نقش مهمی در ایجاد اتحاد، همدلی  و انسجام ملی دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با مطالبه گری زمینه پاسخگویی مسئولین را فراهم کنند، تصریح کرد: خبرنگاران سفرای واقعی ایجاد امنیت اجتماعی، آگاهی بخشی جامعه، حاکمیت قانون و  حضور حداکثری مردم در انتحابات و عرصه های سیاسی اجتماعی هستند.

فرماندار آران و بیدگل از آمادگی تشکیل اتاق فکر خبرنگاران در فرمانداری خبر داد و اظهار کرد: امیدارم هیچ موقع قلم های خبرنگاران آسیب نبیند و همچنان در جهت اهداف عالیه نظام براساس رهننودهای مقام معظم رهبری در جهت توسعه کشور و سربلندی اسلام در جهان قدم بردارند.

 در این مراسم از سیدمصطفی دولت آبادی، خبرنگار خبرگزاری حوزه و خبرنگاران دیگر رسانه ها تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha